Q

Indien u een gemiddeld verlies heeft van 40 dB op 3 verschillende frequenties heeft u recht op tussenkomst van uw mutualiteit. Bij de levering van uw hoorapparaten zit een formulier waarop de aanvraag procedure duidelijk staat uitgelegd om tussenkomst aan te vragen bij uw ziekenfonds.

Q

Het gemakkelijkste is om de categorie te filteren waarvoor u het hoortoestel wil gebruiken. (bijvoorbeeld voor thuis of in veel lawaai). U kan ook filteren op specifieke functies zoals windruisonderdrukker. Uit de selectie kan u dan een hoorapparaat kiezen.

Q

Na bestelling heeft u een maand tijd om de hoorapparaten terug te sturen indien u niet tevreden bent.

Q

U kan het hoorapparaat binnen brengen of opsturen naar één van onze partner hoorcentra. Van hieruit zal het hoorapparaat naar de fabrikant worden gestuurd voor herstelling. Onze partner hoorcentrum zal u contacteren voor ophaling of terugsturen in een postpakket afhankelijk van uw voorkeur.

Q

Het dopje past niet goed in mijn oor.

Q

U kan inloggen op uw profiel op onze website. Verder kan u uw aankoop aanklikken voor retour. U stuurt de hoorapparaten kosteloos terug met het retour label dat u kan afprinten.

Q

U kan verschillende onderhoudsproducten bestellen op onze website: reinigingsspray, cerumenfilters, droogtabletten,… Bij elke onderhoudsproduct zit een korte handleiding.

Q

Lees de ervaringen van tevreden klanten op trustpilot. Wij hanteren een 100% tevreden of geld terug beleid!