Heb ik recht op tussenkomst?
Indien u een gemiddeld verlies heeft van 40 dB op 3 verschillende frequenties heeft u recht op tussenkomst van uw mutualiteit. Bij de levering van uw hoorapparaten zit een formulier waarop de aanvraag procedure duidelijk staat uitgelegd om tussenkomst aan te vragen bij uw ziekenfonds.
Hoe kies ik een hoorapparaat op jullie website?
Het gemakkelijkste is om de categorie te filteren waarvoor u het hoortoestel wil gebruiken. (bijvoorbeeld voor thuis of in veel lawaai). U kan ook filteren op specifieke functies zoals windruisonderdrukker. Uit de selectie kan u dan een hoorapparaat kiezen.
Kan ik de hoortoestellen op proef hebben?
Na bestelling heeft u een maand tijd om de hoorapparaten terug te sturen indien u niet tevreden bent.
Mijn hoorapparaat is kapot. Waar kan ik dit laten herstellen?
U kan het hoorapparaat binnen brengen of opsturen naar één van onze partner hoorcentra. Van hieruit zal het hoorapparaat naar de fabrikant worden gestuurd voor herstelling. Onze partner hoorcentrum zal u contacteren voor ophaling of terugsturen in een postpakket afhankelijk van uw voorkeur.
Het dopje past niet goed in mijn oor.
Het dopje past niet goed in mijn oor.
Hoe kan ik de hoortoestellen retour sturen?
U kan inloggen op uw profiel op onze website. Verder kan u uw aankoop aanklikken voor retour. U stuurt de hoorapparaten kosteloos terug met het retour label dat u kan afprinten.
Mijn hoorapparaat is vuil. Hoe kan ik dit proper maken?
U kan verschillende onderhoudsproducten bestellen op onze website: reinigingsspray, cerumenfilters, droogtabletten,… Bij elke onderhoudsproduct zit een korte handleiding.
Zijn jullie een betrouwbaar bedrijf?
Lees de ervaringen van tevreden klanten op trustpilot. Wij hanteren een 100% tevreden of geld terug beleid!